onsdag 25. august 2010

Høstluft og god stemning




Jeg syntes det er beste med sommer. Sol, svaberg og mest av alt kystbyen Kragerø. Men når høsten kommer er man liksom klar for den også. Litt skarpere luft, litt mer tøy på, en liten jakke og ikke minst et stort skjerf i halsen som for meg gjør antrekket komplett!

Jeg har hengt opp små lykter til telys over gjerdet som skiller vår hage fra naboens. Disse har liksom ikke kommet til sin rett i sommer da småbarnsmødre ikke sitter ute til langt på natt... og mest av alt fordi vi ikke har vært så mye hjemme. Men nå gleder jeg meg til å tenne lys i dem og kanskje ta med meg et pledd og en god kopp te ut på plattingen. Snakke med ei venninne i tlf og tenke at det ikke er så ille at høsten kommer likvel :)

5 kommentarer:

  1. Hej Elise.
    Tusind tak for din kommentar inde på bloggen min og tak for de søde ord :-)
    Super fin blog du har! Den vil jeg med glæde følge fremover.
    Kh Ulla.

    SvarSlett
  2. Tak Ulla. Det er jeg glad for at høre. Jeg er jo ny som blogger men man lærer jo lidt dag for dag :)

    SvarSlett
  3. Hei hei... Takk for at du la igjen spor etter deg : )) Jeg har lest Senor Peregrino, og helt enig med deg. Fantastisk bok, og fantastisk forfatter. Salvadorena er minst like bra...og nå har hun kommet med en ny bok. Kan nesten ikke vente : )
    Ha en fin høst, med forhåpentligvis mange lange kvelder ute med utsikt over lyktene dine. Høres deilig ut : )

    SvarSlett
  4. Hei igjen..Her var du ja :)Ser at du har agentur for småfolk. Jeg har en fantastisk regnfrakk fra Småfolk som jeg kjøpte i Købehavn på Akimbo for et par år siden. Eplegrønn og fin :))Ha en fin helg :))

    SvarSlett
  5. Hei Kardemomme!
    Småfolk er virkelig fantastisk og mange morsome produkter til de voksne også.
    Takk for at du besøkte bloggen min. God helg til deg! :)

    SvarSlett